3 דקות ולרכבת • תדירות הרכבת הקלה תגדל

שלמה בן יוסף 2 Comment on 3 דקות ולרכבת • תדירות הרכבת הקלה תגדל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשורה טובה לנוסעי הרכבת הקלה בירושלים. החל מ-2 באוגוסט תגדל תדירות הרכבת הקלה בירושלים, ל-6 דקות בלבד, לאורך רוב שעות היום, לעומת תדירות של 7 עד 8 דקות כיום, כך שזמן ההמתנה הממוצע לנוסע בתחנה יעמוד על 3 דקות בלבד.

קיצור זמני ההמתנה לרכבת מבוצע בעקבות הביקוש הגדול שנרשם בשנים האחרונות לשירותי הרכבת הקלה. מהנתונים עולה כי מאז החלה הרכבת הקלה לפעול בירושלים, באוגוסט 2011, גדל מספר הנוסעים מ-40 אלף נוסעים ביום ליותר מ-140 אלף נוסעים כיום.

משרד התחבורה, בשיתוף עיריית ירושלים, חברת סיטיפס ותכנית אב לתחבורה, החליט על תגבור תדירות הרכבות, במשך רוב שעות היום, במטרה להפחית את הצפיפות ברכבת ולאחר שהתברר כי קיים ביקוש גדול לרכבת גם בשעות שהוגדרו בעבר כשעות שפל.

שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ישראל כץ ציין כי הזינוק במספר הנוסעים של הרכבת הקלה בשלוש השנים האחרונות והשיפור המתמיד בשירות לנוסעים ברכבת, מעידים על הצלחתה לשנות את הרגלי הנסיעה של רבים ממשתמשי הרכב הפרטי. השר כץ הוסיף כי בכוונת משרדו לרכוש קרונות רכבת נוספים לרכבת הקלה, במטרה לעמוד בביקוש הצפוי בשנים הקרובות.

"ההצלחה הגדולה של הרכבת הקלה בירושלים הביאה את משרד התחבורה, בשיתוף עיריית ירושלים, לפעול להארכת קו הרכבת הקלה בירושלים עד לשכונת נווה יעקב בצפון והדסה עין כרם שבדרום, במסגרת זאת, מבוצעות כיום עבודות להקמת שלוחות נוספות של הרכבת למשרדי הממשלה ולגבעת רם שבדרום העיר ומצפון לקמפוס הר הצופים" הוסיף כץ.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הלואי שזה יעבוד, כל יום אני צריך לחכות הרבה זמן שמגיע עד ל-11/12 דקות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. 1

    טוב מאד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!